Κυριακή, Φεβρουαρίου 28, 2016

Χορογράφοι της Εσαεί εν Ροή -ΚΑΒΑΖΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

Παραδοξογράφοι 2016

ΝΕΟΝ 2016

Απόσπασμα από το Έργο ΥΠΟΤΡΟΠΕΣ 2011-12, Θεσσαλονίκη
https://www.youtube.com/watch?v=gMBcWAhei08

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ 2013, Χανιά
https://www.youtube.com/watch?v=NQmcYtNyf-c&feature=youtu.be

Βίντεο από πρόσφατη παρσουσίαση ΨΥΧΟΑΝΑΠΛΑΣΙΣ 2015, Θεσσαλονίκη, Αθήνα:
https://youtu.be/nQGlq_tTNMk

Απόσπασμα από Σόλο με Νοηματική Γλώσσα
https://www.youtube.com/watch?v=xjarH1-MzJQ


Αποσπάσματα από παλαιότερες δουλειές:
https://www.youtube.com/watch?v=R0Ww1HoYJPE


Συνοπτικό Βιογραφικό Χορογράφου
Η Ελένη Καβαζίδου είναι η ιδρυτικό στέλεχος και Χορογράφος του Τμήματος Θεάτρου και Χορού της Εσαεί εν Ροή (1997-). Άρχισε να ασχολείται με το χορό και τη μουσική από την ηλικία των 5 ετών, ξεκινώντας από το Μακεδονικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Συνέχισε Χορό στην Ερασιτεχνική Σχολή της Ρούλας Καφαντάρη (Θεσ/νίκη). Σπούδασε στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού της Μάχης Καφαντάρη και του Δήμου Θεσσαλονίκης. Επίσης, είναι απόφοιτος του Τμήματος Rock-Jazz του Σύγχρονου Ωδείου Θεσσαλονίκης και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Φυσική Αγωγή. Είναι διδάκτωρ στο γνωστικό αντικείμενο της Διατροφικής Συμπεριφοράς και της Χορο/κινησιοθεραπείας. Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια χορού και θεάτρου στην Ευρώπη. Έχει συνεργασθεί με διάφορα καλλιτεχνικά σχήματα από Σουηδία, Ιταλία και Τσεχία κατά την περίοδο 2003-2006. Οι πιο σημαντικές της συνεργασίες που επηρέασαν σημαντικά τις επιλογές και την πορεία της είναι το Bald Theatre του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η αείμνηστη ηθοποιός Νατάσα Γερασιμίδου, η Αθηνά Καφέτσιου (μουσικός, ψυχολόγος), ο Άρης Σομπότης (ως σκηνοθέτης), ο Βαλεντίνος Βαλάσσης (εικαστικός Καλλιτέχνης, σκηνογράφος), η Αθανασιάδου Ελένη (παρελθούσα σπουδάστρια της ΚΣΟΤ), ο Αντρέας Καλαϊτζάκης (Πρόεδρος Λέσχης για τη Διάδοση της Νοηματικής Γλώσσας), ο Ντίνος Φανάρας (Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Ελληνικό Χοροθέατρο), ο Βασίλης Καραμανλής (πρώην Διευθύνων Σύμβουλος το ΚΕΠΟΘΕ της Περιφέρειας Κεντρ. Μακεδονίας), η Σοκολάκη Ειρήνη (Διερμηνέας Νοηματικής Γλώσσας) και ο Γιάννης Μαρκαντωνάκης (εικαστικός καλλιτέχνης). Η ενασχόλησή της με τη χορογραφία κυρίως αφορούσε τον πειραματισμό παρά την τελειοποίηση ενός τυποποιημένου στυλ χορού, ώστε ακολούθησε συνεργασίες περισσότερο με ερευνητές διαφόρων ειδικοτήτων από ελληνικά και ξένα ακαδημαϊκά ιδρύματα, εικαστικούς καλλιτέχνες, μουσικούς, κινηματογραφιστές, ζογκλέρ και πρωταθλητές ενόργανης και ρυθμικής γυμναστικής, παρά με καλλιτέχνες που ασχολούνται με το ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Οι συνεργασίες της ήταν συνήθως νεφελώδεις και προσωρινές, επιδιώκοντας συνέχεια το νέο, το διαφορετικό, το καινούργιο. Πέραν της ενασχόλησής της ως Χορογράφος με διάφορους και φορείς στο πλαίσιο των δράσεων της ΕΕΡ, χορογράφησε για τις καλλιτεχνικές και αθλητικές εκδηλώσεις του Κέντρου Ανάπτυξης Μαζικού Αθλητισμού Δήμου Πανοράματος (1998-2008), για καλλιτεχνικές εκδηλώσεις Δημοτικών Σχολείων (ετήσιες γιορτές, Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα), για Κέντρα Διασκέδασης και επικουρικά, σε Αθλητικά Σωματεία Ενόργανης και Ρυθμικής Γυμναστικής. Σήμερα ασχολείται και επεκτείνει πλέον τη χορογραφική της δράση με συνεργασίες εντός και εκτός Ελλάδος, γύρω από το θεματικό άξονα νοηματική γλώσσα και χορογραφική σύνθεση. Στο πλαίσιο αυτών των νέων πειραματισμών, έως σήμερα συνεργάσθηκε με το ΔΗΠΕΘΕΚ Κρήτης, το Θέατρο Σιγής και το Διάχρονο Θέατρο της Μαίρης Βιδάλη, ενώ έχει προσκληθεί και παρουσίασε ως ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ανά το πανελλήνιο και ευρύτερα την αξιοποίηση της νοηματικής γλώσσας σε τεχνικές αυτοσχεδιασμού και χοροθεάτρου στο Διεθνές Συνέδριο της TedxChania (2015) και στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης Κωφών (2015). Από το 2016 ξεκίνησε συνεργασίες για προβολή και πειραματισμό αυτής της τεχνικής με άλλα καλλιτεχνικά σχήματα εκτός Ελλάδος. Προηγούμενες δουλειές με χοροθέατρο και σύγχρονο χορό, πέραν της Θεσσαλονίκης, έχουν παρουσιασθεί στην Ξάνθη, τη Βέροια, τα Χανιά, την Αθήνα, την Κέρκυρα, κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου